Jak dopadne srovnání několika sportovních Renaultů, které dělí od sebe i více jak 20 let? To se dozvíte v následujícím videu.
Se vším přišel britský magazín Evo, který se rozhodl porovnat na okruhu hned čtyři generace ostrých Renaultů. Jedná se o legendární model 5 GT Turbo z roku 1985, vedle něj pak stála starší Clia Cup vyrobená v letech 1992, 2000 a 2015.
A pokud si myslíte, že vítěz je předem daný, tak jste na omylu. Podle časů v kvalifikaci byl totiž každému autu vypočítán handicap, což obnáší prodlevy ve startech. Celý závod trvá čtyři kola a kdo se stane vítězem? No, možná budete překvapeni, v závodě je jasně vidět, že i starší a o dost lehčí "Francouz" dokáže nové Clio RS pěkně prohnat.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?