Nový model pro aktuální rok 2016 přináší posílení výkonu o 7 koňských sil, 20 Nm točivého momentu a taktéž lehkou změnu designu.
Pod kapotou nového GT Speed pracuje biturbo 6,0litrový motor W12 s celkovým výkonem 642 koní a 840 Nm točivého momentu. Bentley optimalizoval veškeré potřebné součástky v motoru tak, aby zvládly patřičné navýšení zátěže, kvůli vyššímu výkonu. Maximální točivý moment je pak dostupný od 2000 do 5000 otáček za minutu.
Posílený Continental GT Speed dokáže zrychlit z 0 na 96 km/h za 3,9 sekundy a jeho maximálka je prý položena u hranice 331 km/h. Ve srovnání s předchozí verzí je tak tento model je 0,1 sekundu rychlejší ve sprintu, maximální nejvyšší rychlost však má naprosto stejnou.
Spolu s novým modelovým rokem zavádí výrobce edici Black Edition Speed Continental GT. Ta je dostupná pro karosářské verze kupé a kabriolet, přičemž je nabízena se širokou paletou barev a dekory ve vysokém černém lesku.
Kromě toho, verze Black Edition má kontrastní černou barvu na předním splitteru, zadním difuzoru a bočních prazích. V interiéru nechybí akcenty z uhlíkových vláken na palubní desce a střešní konzoli. Společně s tím pak majitele uvítá i plno kůže v barvě Box Red, Beluga, Porpoise nebo Cyber.
Bentley Continental GT Speed i verze Black Edition jsou již k objednání u všech prodejců a první kusy se k zákazníkům dostanou v létě.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?