Nový model pro aktuální rok 2016 přináší posílení výkonu o 7 koňských sil, 20 Nm točivého momentu a taktéž lehkou změnu designu.
Pod kapotou nového GT Speed pracuje biturbo 6,0litrový motor W12 s celkovým výkonem 642 koní a 840 Nm točivého momentu. Bentley optimalizoval veškeré potřebné součástky v motoru tak, aby zvládly patřičné navýšení zátěže, kvůli vyššímu výkonu. Maximální točivý moment je pak dostupný od 2000 do 5000 otáček za minutu.
Posílený Continental GT Speed dokáže zrychlit z 0 na 96 km/h za 3,9 sekundy a jeho maximálka je prý položena u hranice 331 km/h. Ve srovnání s předchozí verzí je tak tento model je 0,1 sekundu rychlejší ve sprintu, maximální nejvyšší rychlost však má naprosto stejnou.
Spolu s novým modelovým rokem zavádí výrobce edici Black Edition Speed Continental GT. Ta je dostupná pro karosářské verze kupé a kabriolet, přičemž je nabízena se širokou paletou barev a dekory ve vysokém černém lesku.
Kromě toho, verze Black Edition má kontrastní černou barvu na předním splitteru, zadním difuzoru a bočních prazích. V interiéru nechybí akcenty z uhlíkových vláken na palubní desce a střešní konzoli. Společně s tím pak majitele uvítá i plno kůže v barvě Box Red, Beluga, Porpoise nebo Cyber.
Bentley Continental GT Speed i verze Black Edition jsou již k objednání u všech prodejců a první kusy se k zákazníkům dostanou v létě.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.