Zanedlouho se spustí výroba prvních kusů nové Acury/Hondy NSX a my vám přinášíme první snímky její závodní verze.
Ta byla představena na autosalonu v New Yorku a závodit bude v šampionátu v Severní Americe už v roce 2017. Oproti klasické verzi však tahle kráska nemá systémy jako je kontrola trakce, ABS či elektromotory. Do vínku ale dostala atraktivní bodykit, polepy karoserie a velké křídlo.
Závodní provedení Acury NSX tak výhradně 3.5litrový šestiválec se dvěma turby. Ten posílá výkon na zadní kola skrze sekvenční závodní převodovku se šesti stupni. Nová Acura NSX GT3 již prochází ostrými testy a zhruba v polovině roku by měla dostat homologaci od FIA.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?