Nissan GT-R prošel posledním faceliftem, ten posílil výkon a vyhladil vrásky

ar6, 24. března 2016, 04:00 Google+ New York International Auto Show 2016

Nissan GT-R je na trhu již devátým rokem, jeho tvary a průběžně aktualizovaná technika ale jako by nestárly. Dokazuje to také úplně poslední modernizace. Ta je sice podle automobilky nejrozsáhlejší ze všech, základní linie ale zůstávají pořád stejné.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nissan GT-R má po modernizaci modernější vzhled, kvalitnější interiér a vyšší výkon.

Nissan GT-R má po modernizaci modernější vzhled, kvalitnější interiér a vyšší výkon. | foto: Nissan

Sdílejte článek

Přední části nově dominuje větší maska chladiče s matně chromovanou lištou ve tvaru písmene V, typickým to prvkem posledních modelů Nisaanu. Na masku plynule navazuje zesílená kapota, zajišťující lepší stabilitu. Přední splitter dostal novou hranu, nárazník pro změnu aerodynamicky tvarované lišty pod světlomety. Ze stejného důvodu byly rozšířeny prahy dveří a upravena zadní část, zejména v oblasti bočních nasávacích otvorů u koncovek výfuku. Mezi nimi je nově stříbrná lišta. Paletu laků karosérie osvěžila metalíza Blaze.

Uvnitř je to především o nové středové konzoli s jedenácti tlačítky místo předchozích sedmadvaceti. Úbytku bylo docíleno úpravou multimediálního systému s větším osmipalcovým displejem. Sedadla, palubní deska i výplně jsou navíc čalouněné kvalitní kůží (u provedení Premium semianilinovou ve čtyřech barevných kombinacích), jejíž prošívání má na svědomí tým Takumi. Přepracován a kůží potažen byl též volant s pádly řazení.

Pod kapotou pokračuje dvakrát přeplňovaný zážehový šestiválec o objemu 3.8 litru, avšak posílený na 572 koní a 633 Newtonmetrů. Sílu přenáší na všechna kola šestistupňová dvouspojková převodovka s plynulejším řazením a menším hlukem. Zvukový doprovod obstarává upravený výfuk s titanovými tlumiči. Podvozek s novým zavěšením v kombinaci s pevnější karosérií a dvacetipalcovými koly přináší vyšší stabilitu a větší rychlost zatáčení. Zároveň ale bylo pohlíženo i na komfort, a to nejen jízdní, ale i zvukový.

Předobjednávky budou spuštěny v dubnu, u zákazníků se první vozy objeví v létě.

Vytisknout

Diskuze: Nissan GT-R prošel posledním faceliftem, ten posílil výkon a vyhladil vrásky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Audi R8 s vidlicovým desetiválcem odhodilo střechu a dostalo krásný žlutý lak.

Audi R8 odhodilo střechu, ještě nikdy mu to tolik neslušelo

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud