Verze RF (Retractable Fastback) na první pohled leckomu připomene 911 Targa, která byla vyprána „na čtyřicet.“ A skutečně, se střechou dole a při pohledu z profilu by se jistá podobnost najít dala. Je to ale především kvůli střeše. Tu ovládají elektromotory a její střední díl se do zadní části auta schová za 12 sekund při rychlostech do 10 km/h. Prostřední díl střechy bude dostupný v klavírní černi nebo v odstínu karosérie, přepracovaná zadní část s výraznějšími sloupky a stahovacím oknem má vždy stejný odstín jako karosérie. V paletě laků se mimochodem objeví nová šedá Machine.
Pro příznivce praktičnosti je jistě dobrou zprávou, že zavazadlový prostor o objemu 130 litrů zůstal nezměněn. Uvnitř se toho také příliš nezměnilo, pořád tu máme vynikající pozici za volantem, volně stojící displej multimediálního systému nebo kruhové výdechy ventilace. Přibylo ovšem tlačítko pro ovládání střechy a 4,6palcový TFT displej na přístrojovém panelu zobrazuje střechu ve chvíli, kdy se natahuje nebo sklápí. Sedadla mohou být čalouněná kůží Nappa a spolu s výplněmi dveří obsahují prošívání šedou nití.
Technicky zapracovala Mazda na nastavení podvozku a řízení. Pod kapotou ale změny nečekejte, což v Evropě znamená zážehovou patnáctistovku a dvoulitr, oba s technologiemi Skyactiv-G. V USA bude dostupný jen větší ze dvou čtyřválců, vedle šestistupňového manuálu ale dostane i šestistupňový automat. Prodej začne koncem letošního roku, cena by v porovnání s roadsterem měla o něco málo narůst.