Nová generace Subaru Impreza se představí ve druhé polovině března v New Yorku, o její podobě jsme si ale mohli udělat obrázek z poměrně nedávno představených konceptů. Nejprve to byl hatchback, posléze následoval sedan a nejaktuálnější je volnočasová verze XV. A také ji uvidíme v sériové produkci.
Základní tvary karosérie jsou stejné jako u dříve představených karosářských variant, to znamená relativně nízkou a širokou přední část se šestiúhelníkovou maskou chladiče a světly, svou optikou připomínajícími motiv motoru s protiběžnými písty. Při pohledu na boční partie vyniká především linka, táhnoucí se od předních k zadním světlometům, respektive výrazný prolis. Vzadu se potom opakuje optika předních reflektorů, vrchní část víka kufru „zdobí“ decentní spoiler.
Pro model XV jsou specifické nárazníky se stříbrně lakovanými segmenty, které doplňují plastové obložení blatníků a spodní části dveří nebo oranžové detaily karosérie. Vyšší světlá výška se bude hodit především na polní cesty, což bude ostatně asi ten nejtěžší terén, kam se XV vydá. Devatenáctipalcová kola s oranžovými prvky odpovídají naturelu vozu, na střeše potom jsou stříbrné ližiny. Na délku má koncept 4520 milimetrů, na šířku 1920 milimetrů a na výšku 1570 milimetrů, mezi nápravami je 2670 milimetrů.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?