Nový a zběsilý Mercedes-AMG E 43 se konečně ukázal veřejnosti. Nabízí výkon přes 400 koní, hromadu výbavy a dravý vzhled karoserie.
Nová verze E 43 kombinuje silný motor a pohon všech kol 4MATIC, který v základní konfiguraci rozděluje výkon v poměru 31:69 ku prospěchu zadní nápravy. Nechybí ani čtyři koncovky výfuku, které bude okolí informovat o tom, co se to právě žene po silnici, přepracovaný čelní nárazník s většími vstupy vzduchu a zadní difuzor.
Pod kapotou je benzínový třílitrový šestiválec s výkonem 401 koní a točivým momentem 520 Nm, dostupným v rozmezí 2 500 až 5 000 ot./min. Auto se chlubí tím, že dovede zrychlit z nuly na stovku za 4,6 sekundy a jeho maximálka je opět elektronicky omezena na 250 km/h. S pohonnou jednotkou je pak spárován devítistupňový automat.
V základu je vůz vybaven 19palcovými pětipaprskovými koly AMG ve vysoce lesklém černém provedení. Na přání je však lze vyměnit za o palec větší ráfky ve dvoubarevném provedení. Brzdný výkon obstarávají kotouče o rozměru 360 x 36 mm vpředu a 360 x 26 mm vzadu.
K dokonalým jízdním vlastnostem bude přispívat i sportovní podvozek se vzduchovým odpružením AIR BODY CONTROL. Adaptivní tlumiče nabídnout režimy Comfort, Sport a Sport Plus, ve kterých se auto bude chovat naprosto specificky.
Tento model si odbude svou veřejnou živou premiéru koncem tohoto měsíce na autosalonu v New Yorku, přičemž do prodeje se dostane 20. června.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?