Patříte mezi fanoušky děsivých severských přízraků, pocházející z dílen Koenigseggu? Toužíte zároveň po extravagantním SUV ve stylu Lamborghini Urus? Napadlo vás již někdy, že by bylo skvělé, kdyby Koenigsegg takové SUV postavil?
Pokud Vám myšlenka extravagantního SUV značky Koengisegg nedá spát, máme dobrou zprávu pro váš spánek. Na SUV od Koenigseggu můžete v klidu zapomenout.
Na téma velkého SUV se majitel automobilky- Christian von Koenigsegg vyjádřil v rozhovoru pro britský magazín Top Gear velmi přesně.
Podle jeho slov by nebyl žádný problém postavit agresivně stylizované SUV, které by, stejně jako všechny stroje Koenigseggu, jako svůj základ využívalo velký karbonový monokok.
Christian von Koenigsegg dokonce britským redaktorů přesně popsal jaké by musely být provedeny úpravy na nápravách a zavěšení kol.
Jediný problém je v tom, že majitel automobilky si zkrátka automobily segmentu SUV nikdy neoblíbil. A ačkoli přiznává, že si umí představit agresivní SUV, které by trh jistě pozitivně přijal a o zákazníky by nebyla nouze, jak ale doplnil hned vzápětí, segment SUV není tou správnou cestou, kterou se chce Koenigsegg ubírat.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?