Patříte mezi fanoušky děsivých severských přízraků, pocházející z dílen Koenigseggu? Toužíte zároveň po extravagantním SUV ve stylu Lamborghini Urus? Napadlo vás již někdy, že by bylo skvělé, kdyby Koenigsegg takové SUV postavil?
Pokud Vám myšlenka extravagantního SUV značky Koengisegg nedá spát, máme dobrou zprávu pro váš spánek. Na SUV od Koenigseggu můžete v klidu zapomenout.
Na téma velkého SUV se majitel automobilky- Christian von Koenigsegg vyjádřil v rozhovoru pro britský magazín Top Gear velmi přesně.
Podle jeho slov by nebyl žádný problém postavit agresivně stylizované SUV, které by, stejně jako všechny stroje Koenigseggu, jako svůj základ využívalo velký karbonový monokok.
Christian von Koenigsegg dokonce britským redaktorů přesně popsal jaké by musely být provedeny úpravy na nápravách a zavěšení kol.
Jediný problém je v tom, že majitel automobilky si zkrátka automobily segmentu SUV nikdy neoblíbil. A ačkoli přiznává, že si umí představit agresivní SUV, které by trh jistě pozitivně přijal a o zákazníky by nebyla nouze, jak ale doplnil hned vzápětí, segment SUV není tou správnou cestou, kterou se chce Koenigsegg ubírat.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.