Pamatujete si ještě na koncept Bugatti 16C Galibier? Šlo o koncept luxusem nabité limuzíny. A co je nejdůležitější, šéf Bugatti přiznal, že luxusní limuzína může být jejich dalším projektem.
Konkrétně se Wolgang Duerheimer vyjádřil při otázce reportéra magazínu Bloomerang na možnost stavby limuzíny následovně: „Ideu čtyřdveřové limuzíny nemůžu dostat z hlavy.“ „Je velmi pravděpodobné ,že se bude jednat po Chironu o náš další cíl.“
Je tak pravděpodobné, že zmíněný koncept 16C Galibier se dočká svého následovníka i v sériovém provedení, které by se od konceptu nemuselo příliš vzdalovat. V jeho útrobách bychom nalezli stejný osmilitrový šestnáctiválcový motor s uspořádáním do W se čtveřicí turbodmychadel.
Na druhou stranu elektromobily jsou dle Duerheimera pro Bugatti hudbou daleké budoucnosti a myšlenku kráčet kroky Bentley, Lamborghini a Rolls-Roycu ohledně stavby velkého luxusního SUV šéf francouzské automobilky kategoricky odmítá.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?