Pamatujete si ještě na koncept Bugatti 16C Galibier? Šlo o koncept luxusem nabité limuzíny. A co je nejdůležitější, šéf Bugatti přiznal, že luxusní limuzína může být jejich dalším projektem.
Konkrétně se Wolgang Duerheimer vyjádřil při otázce reportéra magazínu Bloomerang na možnost stavby limuzíny následovně: „Ideu čtyřdveřové limuzíny nemůžu dostat z hlavy.“ „Je velmi pravděpodobné ,že se bude jednat po Chironu o náš další cíl.“
Je tak pravděpodobné, že zmíněný koncept 16C Galibier se dočká svého následovníka i v sériovém provedení, které by se od konceptu nemuselo příliš vzdalovat. V jeho útrobách bychom nalezli stejný osmilitrový šestnáctiválcový motor s uspořádáním do W se čtveřicí turbodmychadel.
Na druhou stranu elektromobily jsou dle Duerheimera pro Bugatti hudbou daleké budoucnosti a myšlenku kráčet kroky Bentley, Lamborghini a Rolls-Roycu ohledně stavby velkého luxusního SUV šéf francouzské automobilky kategoricky odmítá.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?