Lamborghini představilo na probíhajícím autosalonu v Ženevě speciální edici modelu Huracán s názvem "Avio". Ta přináší řadu vizuálních úprav, ale dostalo se i na výkon?
I když je pravdou, že o dost divočejší model Centenario je bezesporu hvězdou stánku Lamborghini v Ženevě, Huracán Avio mu solidně šlape na paty. Vyrobí se jej pouze 250 kusů a hlavní myšlenkou tohoto vozu je vzdát hold světu letectví a kosmického průmyslu.
Všechny změny jsou čistě vizuální a standardem se stal lak karoseri Grigio Falco s perleťovou povrchovou úpravou. Pokud se vám tento odstín nelíbí, Lamborghini nabídne speciální edici ve čtyřech dalších volitelných matných barvách: Verde Turbine, Grigio Vulcano, Grigio Nibbio a Blu Grifo.
Tato kombinace je doplněna o dvojité pruhy na kapotě v bílé nebo šedé. Na prazích dveří jsou loga "L63", v kabině se ocitla černá kůže a Alcantara s kontrastním bílým prošitím a taktéž smaltovaný kus plechového štítku u okna řidiče.
Pod kapotou vozu čekejme 5,2litrový vidlicový desetiválec o výkonu 610 koní, kombinovaný se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Poháněna pak jsou všechna kola.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?