Lamborghini představilo na probíhajícím autosalonu v Ženevě speciální edici modelu Huracán s názvem "Avio". Ta přináší řadu vizuálních úprav, ale dostalo se i na výkon?
I když je pravdou, že o dost divočejší model Centenario je bezesporu hvězdou stánku Lamborghini v Ženevě, Huracán Avio mu solidně šlape na paty. Vyrobí se jej pouze 250 kusů a hlavní myšlenkou tohoto vozu je vzdát hold světu letectví a kosmického průmyslu.
Všechny změny jsou čistě vizuální a standardem se stal lak karoseri Grigio Falco s perleťovou povrchovou úpravou. Pokud se vám tento odstín nelíbí, Lamborghini nabídne speciální edici ve čtyřech dalších volitelných matných barvách: Verde Turbine, Grigio Vulcano, Grigio Nibbio a Blu Grifo.
Tato kombinace je doplněna o dvojité pruhy na kapotě v bílé nebo šedé. Na prazích dveří jsou loga "L63", v kabině se ocitla černá kůže a Alcantara s kontrastním bílým prošitím a taktéž smaltovaný kus plechového štítku u okna řidiče.
Pod kapotou vozu čekejme 5,2litrový vidlicový desetiválec o výkonu 610 koní, kombinovaný se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Poháněna pak jsou všechna kola.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?