A je to tady. Nedočkaví fanoušci japonské automobilky Honda se mohou konečně podívat na podobu v pořadí desáté generace modelu Civic.
Ta se ukázala na ženevském autosalonu a už na první pohled je vůz výrazně sportovnější než její současný předchůdce. Na snímku je zobrazen pětidveřový hatchback, který je nově o 30 mm širší, 20 mm nižší a 130 mm delší.
K tomu se přidávají i větší a širší pneumatiky a taktéž kratší převisy karoserie. Na snímku září i přední LED světlomety společně s agresivně vypadajícím předním nárazníkem a kapotou.
Zadní část vozu je ještě výraznější, čemuž pomáhají dvě koncovky výfuku u zadního nárazníku. Nechybí ani zadní LED světla ve tvaru písmene C a dva spoilery. Fotografie interiéru zatím zveřejněny nebyly, ale lze očekávat, že se kabina bude podobat již dříve představené americké verzi.
Do prodeje přijde nový Civic na začátku roku 2017, přičemž bude nabízen s přeplňovaným 1,0litrovým tříválcovým benzinem a 1,5litrovým čtyřválecem i-VTEC. Z naftové nabídky čekejme klasickou pohonnou jednotku 1,6 i-DTEC. Se všemi motorizacemi bude spolupracovat šestistupňová manuální převodovka, popřípadě za příplatek automat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.