Ford ukáže na blížícím se autosalonu v Ženevě několik nových modelů divize Vignale. Doplní tak současné luxusně pojaté Mondeo.
V loňském roce Ford oznámil plán uvést hned několik nových modelů pod taktovkou Vignale, přičemž první bylo právě Mondeo. Podle dosavadních zpráv jako další přijde S-MAX Vignale a dále SUV Kuga. Oba modely nejspíše uvidíme naživo v Ženevě, kde si budeme moci obě novinky detailně prohlédnout.
Samotná slova Fordu asi hovoří za vše. Novinky ze stáje Vignale mají nabídnout "vynikající kultivovanost, jedinečný design a pokročilé technologie". My jen doufáme, že případné luxusně naladěné Fordy budou dostatečně prodejně úspěšné.
Za naší obavou stojí především fakt, že současné Mondeo Vignale se neprodává tak, jak by Ford chtěl. V zákulisí se šušká, že jeho prodeje jsou zoufalé a plány automobilky dostávají silně na frak...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.