Další ročník autosalonu v Ženevě se blíží a společně s tím vyplouvají na povrch blížící se novinky. BMW zde například představí i8 v edici Protonic Red.
Na internetu se zatím objevuje jen pár fotografií, přičemž můžeme vidět speciální červený lak karoserie s kovovými akcenty v laku Frozen Grey Vůz dostane i 20palcová vícepaprsková kola z lehkých slitin, která jsou lakována v hliníkové matné barvě.
Unikátní design je přenesen i do interiéru, protože zákazníci zde naleznou červené kontrastní prošívání, dekory z uhlíkových vláken, loga "I8" všitá do opěrek hlavy, prahové lišty s nápisem Red Edition a kliky dveří z uhlíkových vláken. Nechybí ani speciální podlahové rohože s koženým lemováním a červeným kontrastním prošíváním.
Stejně jako standardní model, bude i tato speciální edice poháněna 1,5litrovým TwinPower Turbo tříválcovým motorem, elektromotorem a bateriemi. To umožňuje poskytnout kombinovaný maximální výkon 362 koňských sil a zrychlení z nuly na stovku lehce přes 4 sekundy.
BMW i8 Protonic Red Edition půjde do výroby letos v červenci a model bude v prodeji pouze po omezenou dobu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.