Podle nových informací, přicházejících z Německa, představí Volkswagen omlazený Golf už letos v březnu. Hned po něm přijde něco, na co mnozí fanoušci netrpělivě čekají.
Společně s faceliftem se totiž na trh vzápětí dostane hardcore verze R420. Omlazený a podstatně vylepšený německý hatchback měl přitom přijít až ke konci roku, ale nyní se podle deníku Auto Bild všechno změnilo. Díky tomu jej uvidíme na autosalonu v Ženevě, kde poprvé spatříme klasického Golfa s full-LED světlomety.
Interiér dostane nové materiály, barvy a nebo zcela nový digitální přístrojový panel z Passatu. Infotainment pro změnu nabídne 9,2palcový dotykový displej a možnost hlasového ovládání. Společně s faceliftem VW představí produkční verzi konceptu R400.
Pod jeho kapotou najdeme klasický přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec nebo větší 2,5litrový pětiválec z Audi RS3. Tento model bude k dispozici pouze v limitované edici a s pohonem všech kol. Výsledný výkon pak bude činit 420 koní, o čemž svědčí i označení edice.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?