Nedávno představená nová generace Mercedesu třídy E prozatím sklízí u veřejnosti samý úspěch. I proto se jeden ze známých světových designéru pokusil tohoto nováčka přetvořit ve verzi liftback.
Mercedes-Benz hodlá modelovou řadu E patřičně rozmnožit, takže se máme těšit na terénní derivát, kupé, kombi a nebo kabrio. Co byste ale řekli, kdyby se objevil v provedení liftback? V této verzi by totiž šlo o protivníka BMW řady 5 GT. Právě takový nápad dostal Theophilus Chin a hypotetický Mercedes-Benz E-Class GT byl hned na světě.
Auto ukazuje zadní uhlazené linie karoserie a zadní část vozu není tak masivní, jako právě u BMW. Objem kufru se tak zřejmě prakticky nezmění, přičemž jeho otvor by byl mnohem praktičtější než u klasického sedanu.
Uvidíme, co na návrh řekne samotné vedení Mercedesu, nové éčko s karoserií liftback by si totiž bezpochyby našlo svou cílovou klientelu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?