Alfa Romeo oznámila poměrně širokou řadu změn pro modely 4C a 4C Spider aktuálního modelového roku.
Nečekejte ale žádné velké designové inovace, hlavní novinkou je titanový výfuk Akrapovič a karbonový balíček. Ten přidává určité části podvozku z karbonu a z uhlíkových vláken je vytvořen rám čelního okna.
Větší změny tak nastaly v kabině, kde se nově 4C a 4C Spider chlubí karbonem na přístrojové desce a okolo větracích otvorů. Zákazníci si mohou také zakoupit dvoubarevné kožené sportovní sedačky v designu Tabaco a Black.
Krom toho, nová 4C Coupé získala novou uzamykatelnou přihrádku spolujezdce a standardně audiosystém Alpine se systémem Bluetooth a připojením za pomoci USB / iPod. Oba modely také získaly lepší reproduktory, zatímco 4C Spider se může pochlubit novým druhem alarmu.
Pod kapotou se ocitne přeplňovaný 1,75-litrový čtyřválcový motor s výkonem 237 koní. O přenos síly se postará automatická převodovka se dvěma spojkami, což umožňuje zrychlit z 0-100 km/h za 4,5 sekundy a dosáhnout maximálky 258 km/h.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?