Fisker se stává šéfem designu VLF Automotive

ar3, 11. ledna 2016, 07:25 Google+

Automobilový designer a podnikatel Henrik Fisker je jedním z lidí, který nikdy neví, kdy přestat s prací. To potvrzuje tím, že se stává novým šéfdesignerem společnosti VLF Automotive.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Henrik Fisker s vozem Karma, který se stane předobrazem pro novinku VLF.

Henrik Fisker s vozem Karma, který se stane předobrazem pro novinku VLF. | foto: Fisker

Sdílejte článek

VLF Automotive je nedávno vzniklá americká automobilka, která má poměrně jasné cíle. Její vize je ze známé Fiskerovi Karmy postavit benzín požírající sportovní bestii.

Jedná se o značnou ironii, že design, i když upravený, který byl navržen pro vůz snažící se o zachování naší planety zelenější, se nyní stane předobrazem agresivního sportovního vozu. Nicméně ani sám stvořitel Karmy – Henrik Fisker není proti. Sám se totiž bude na projektu podílet jako šéfdesigner.

Pod karoserií, která jak jsme již zmínili bude vycházet za známé Karmy, nalezneme motor pocházející ze Chevroletu Corvette ZR1 s výkonem 638 koní točivým momentem 819 koní. Motor je spojen se šestistpupňovou manuální převodovkou nebo se čtyřstuňovým manuálem.

Dostupná má být i verze s 6,2 litrovým osmiválcem 6,2 litru produkující výkon 450 koní a točivý moment 609 Nm.

Vůz se bude snažit konkurovat zejména rychlým limuzínám Porsche Panamera a Aston Martin Rapide.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Fisker se stává šéfem designu VLF Automotive

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Koncepční vozy Volkswagen ID., ID. CROZZ a ID. BUZZ1

Chudí lidé si už auto nekoupí? Prostě si je brzy nebudou moci dovolit

Alkohol

Nadejcháš - neřídíš! Auto-lock systém by mohl zachránit až 5000 životů ročně

Avia A30 valník

Česká auta, to není jen Škoda a Tatra. Kde skončila legendární Avia?

Elektrokolo

Elektrokola mohou být i nebezpečná. Na co je potřeba dávat si pozor?

Roewe Vision R

Žasnete nad absurdními názvy čínských automobilek? Neděláte dobře

Peugeot Rifter GT Line 1.5 BlueHDi 130

TEST: Peugeot Rifter GT Line 1.5 BlueHDi 130 - Mistr v praktičnosti, který se neztratí ani na dálnici

reklama
reklama

Doporučujeme

Kombinace ekologie a terénních vlastností, Volkswagen Tiguan GTE Active.

Tiguan GTE Active dostal pohon zadních kol, zaujme jím petrolheady?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Elektrokola mohou být i nebezpečná. Na co je potřeba dávat si pozor?

  2. Kritici elektromobilů přišli o další argument, na zdroji energie totiž tolik nezáleží

  3. Česká auta, to není jen Škoda a Tatra. Kde skončila legendární Avia?

  4. Škoda Scala startuje na částce 369 900. Na kolik vyjde v plné výbavě?

  5. Největší bojové vozidlo historie? Ruskou 60-tunovou tříkolku poháněly motory ze vzducholodě

  6. ARO 16 - Rumunskému crossoveru nepřála doba a manželka diktátora

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud