Pokud jste správnými fanoušky automobilů, jistě máte přehled také o filmech, které jsou nějakým způsobem spojeny s automobilismem. O italském velikánovi, Enzu Ferrarim, byly natočeny již dva filmy, ale jeho hlavní rival, Ferruccio Lamborghini, prozatím nebyl filmově zpracován. To se však teď změní.
Na film o zakladateli automobilky s býkem ve znaku zakoupila práva společnost Ambi Group, která bude snímek také produkovat. Zatím není název filmu oficiálně potvrzen, ale jeho pracovní název zní Lamborghini – The Legend. Natáčení by mělo odstartovat letos v létě a snímek se bude točit zejména v Itálii, ale i na dalších místech po celém světě.
Podle serveru Variety bude celý film o obchodním životě Ferruccia a o tom, jak značka Lamborghini začala s výrobou traktorů, poté pokračovala vojenskými vozidly v druhé světové válce a nakonec skončila u automobilů. Aby se film zakládal na pravdě a byl autentický, budou tvůrci vše konzultovat s Ferrucciovým synem Toninem.
Producent Andrea Iervolino k tomu řekl následující: „Jsem velmi hrdý na to, že můžeme produkovat film o ikonickém muži, který měl hluboký dopad na celý svět. A i když již není mezi námi, jeho „potomek“ žije nadále a má silnou duši. Ferruccio Lamborghini byl průkopnický podnikatel, který pomohl vytvořit Itálii čest a zároveň zvýšit i celosvětové povědomí“.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?