Navzdory tvrzení, že Volkswagen musí kvůli kauze Dieselgate šetřit kde se dá, představila tahle automobilka celý sortiment svých modelů v nové speciální edici Allstar.
Tato edice má podpořit Mistrovství Evropy ve fotbale 2016 a dostaly ji modely Polo, Golf, Golf Sportsvan, Golf Variant, Golf Cabriolet, Jetta, Beetle, Beetle Cabriolet, Scirocco a také nový Sharan a Multivan.
Vnější změny designu zahrnují mlhovky, kola z lehkých slitin Linas a nesmí chybět znáčky Allstar na B-sloupcích. Mnohem více se toho odehrálo v kabině, kde se dají najít prahové lišty s nápisem "Allstar", v základu je automatická klimatizace Climatronic anebo zimní balíček. Ten obsahuje vyhřívaná přední sedadla a vyhřívané trysky ostřikovačů s kontrolou stavu kapaliny v nádržce. Zákazníci budou moci také zakoupit i balíček Allstar Plus, která poskytuje další dodatečnou výbavu.
Speciální edice přijde s pětiletou zárukou a Volkswagen říká, že všechny modely jsou ve výsledku o 3900 eur levnější ve srovnání s tradičními modely se stejným vybavením. S cílem co nejvíc podpořit novou speciální edici Allstar Volkswagen půjčí několik aut profesionálním fotbalovým hráčům. Patří mezi ně například Thomas Müller, Julian Draxler, Max Kruse, André Schürrle a Maximilian Arnold.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.