O luxusní odnoži japonské Hondy, Acuře, se v posledních měsících hovoří hlavně v souvislosti s chystaným supersportem NSX. To ale není jediný projekt, na kterém Acura v současnosti pracuje.
Začátkem příštího roku proběhne již tradiční autosalon v Detroitu. Zde, konkrétně dvanáctého ledna v osm hodin místního času, proběhne slavnostní odhalení nového koncept Precision Concept. Jedná se o pohled na budoucí designový jazyk značky Acura.
Design vozu má na svědomí designové studio Acury sídlící v Califorii. Koncept nám naznačuje možnou budoucí podobu nového, luxusního a výkonného sedanu, na kterém již Acura delší dobu pracuje. Ten se má postavit především zavedeným německým konkurentům od Audi, BMW a Mercedesu.
Tento model by měl být postaven na nově vyvinuté platformě s pohonem zadních kol. Ve svých útrobách by měl vůz ukrývat 3,5 litrovou „vé šestku“, kterou si vypůjčí rovnou od chystaného supersportu NSX.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?