Mercedes-Benz rozšiřuje nabídku modelové řady S novou verzí. Tou je provedení S 400 4MATIC Coupe a stalo se tak nejnovějším členem klanu eskové třídy.
Rozhodně nečekejte žádné změny v oblasti designu, jediný rozdíl je pod kapotou, kde nejnovější S-Class Coupe používá šestiválec o objemu 3,0 litru. Ten nabízí výkon 362 koní při 5500 - 6000 ot. za minutu a 500 Nm točivého momentu při 1800 - 4500 ot. za minutu. Jak název modelu napovídá, výkon je posílán na obě nápravy skrze systém pohonu všech kol 4MATIC.
Nový Mercedes S 400 4MATIC Coupe oplývá i celkem solidní dynamikou, však se na to podívejte sami. Zrychlení z 0-100 km/h mu potrvá 4,6 sekundy a maximální nejvyšší rychlost je obligátních 250 km/h. Pokud jde o efektivitu,čekejme průměrnou spotřebu jen 8,3 litru na 100 km a emise CO2 193 g/km.
Vůz také přichází s velkorysým seznamem standardní výbavy, který mimo jiné zahrnuje adaptivní LED světlomety a nebo automatickou klimatizaci THERMOTRONIC. Za příplatek je možné dokoupit vzduchové odpružení Airmatic, aktivní parkovací asistent a nebo nejnovější generaci palubního systému Comand Online.
Ceny startují na domácím trhu v Německu na částce 99 096 tisíce eur, o mnoho dražší pak jsou silnější verze S 500/S 500 4MATIC, S 63/S 63 4MATIC a vlajková loď S 65.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.