Ta středně velké SUV vizuálně zjemnila a o něco více přiblížila evropskému vkusu. Designéři si pohráli s oběma nárazníky, vpředu jsou navíc LED diody denního svícení, optikou předních i zadních světel nebo designem litých kol. Kolem oken se stejně jako ve spodní části dveří táhne chromovaná linka.
Uvnitř je díky přepracovanému multimediálnímu systému s osmipalcovou dotykovou obrazovkou vidět jasné zacílení na mladší klientelu. Jeho rozhraní připomíná mobilní telefony od Applu, samozřejmostí je pak široká konektivita právě s chytrými telefony. Nechybí ani připojení k internetu nebo navigace. Nový displej, který je barevným výstupem palubního počítače, najdete i mezi budíky.
Roli základního motoru plní atmosférický dvoulitr o výkonu 139 koní v kombinaci s manuálním pětikvaltem nebo bezestupňovým automatem CVT. Podle nejrůznějších testů je ale pro tento typ vozu vhodnější přeplňovaná patnáctistovka o výkonu 152 koní, kombinovaná výhradně s pětistupňovou manuální převodovkou. Prodej na čínském trhu již běží, ceny se pohybují mezi 89 900 - 150 900 juany (cca 359 000 - 603 000 korun).