Britští tuneři z firmy M-Sport, kteří se specializují na modifikace vozidel Ford, představili upravenou Fiestu M-Sport Edition.
Malý hatchback dostal power kit Mountune MP215, který zvýšil výkon u 1,6 litrového motoru EcoBoost na 215 koní a 320 Nm točivého momentu. To znamená, že i nové Polo GTI za ním zaostává. Motor má stále tovární záruku a je spojen s manuální převodovkou Ford IB6 a diferenciálem Quaife ATB s omezeným prokluzem. Výkon je pak posílán na přední 17-palcová kola OZ Superturismo s matný designem.
Vůz také dostal lesklý černý zadní spoiler a grafiku, která připomíná soutěžní speciál Fiesta RS WRC. Za příplatek si může kupující objednat Handling Pack, která zahrnuje sportovní tlumiče Eibach a mono podpěry trubkové konstrukce. Fiestu M-Sport Edition lze také vybavit 332 mm velkými brzdovými kotouči se třmeny Alcon a pletenými brzdovými hadicemi Goodridge
Fotografie interiéru zatím nebyly poskytnuty, ale tuner říká, že auto má speciální sportovní volant v kůži Nappa s Alcantara, řadící páku s hlavicí z uhlíkových vláken a loga M-Sport na prazích vozu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?