Britští tuneři z firmy M-Sport, kteří se specializují na modifikace vozidel Ford, představili upravenou Fiestu M-Sport Edition.
Malý hatchback dostal power kit Mountune MP215, který zvýšil výkon u 1,6 litrového motoru EcoBoost na 215 koní a 320 Nm točivého momentu. To znamená, že i nové Polo GTI za ním zaostává. Motor má stále tovární záruku a je spojen s manuální převodovkou Ford IB6 a diferenciálem Quaife ATB s omezeným prokluzem. Výkon je pak posílán na přední 17-palcová kola OZ Superturismo s matný designem.
Vůz také dostal lesklý černý zadní spoiler a grafiku, která připomíná soutěžní speciál Fiesta RS WRC. Za příplatek si může kupující objednat Handling Pack, která zahrnuje sportovní tlumiče Eibach a mono podpěry trubkové konstrukce. Fiestu M-Sport Edition lze také vybavit 332 mm velkými brzdovými kotouči se třmeny Alcon a pletenými brzdovými hadicemi Goodridge
Fotografie interiéru zatím nebyly poskytnuty, ale tuner říká, že auto má speciální sportovní volant v kůži Nappa s Alcantara, řadící páku s hlavicí z uhlíkových vláken a loga M-Sport na prazích vozu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?