Britští tuneři z firmy M-Sport, kteří se specializují na modifikace vozidel Ford, představili upravenou Fiestu M-Sport Edition.
Malý hatchback dostal power kit Mountune MP215, který zvýšil výkon u 1,6 litrového motoru EcoBoost na 215 koní a 320 Nm točivého momentu. To znamená, že i nové Polo GTI za ním zaostává. Motor má stále tovární záruku a je spojen s manuální převodovkou Ford IB6 a diferenciálem Quaife ATB s omezeným prokluzem. Výkon je pak posílán na přední 17-palcová kola OZ Superturismo s matný designem.
Vůz také dostal lesklý černý zadní spoiler a grafiku, která připomíná soutěžní speciál Fiesta RS WRC. Za příplatek si může kupující objednat Handling Pack, která zahrnuje sportovní tlumiče Eibach a mono podpěry trubkové konstrukce. Fiestu M-Sport Edition lze také vybavit 332 mm velkými brzdovými kotouči se třmeny Alcon a pletenými brzdovými hadicemi Goodridge
Fotografie interiéru zatím nebyly poskytnuty, ale tuner říká, že auto má speciální sportovní volant v kůži Nappa s Alcantara, řadící páku s hlavicí z uhlíkových vláken a loga M-Sport na prazích vozu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?