Zmíněné centrum, které se zaměří výhradně na prodej a servis klasických modelů, bylo otevřeno v holandské provincii Gelderland. Porsche má v plánu otevřít i další řadu podobných center, konkrétně v Austrálii, Belgii, Kanadě a USA. A proč se tak německá značka rozhodla? Jelikož dodnes jezdí více než 70% postarších vozů.
Porsche chce také rozšířit obchodní síť Porsche Classic Partners, mluví se o navýšení o 100 prodejců do roku 2018. Samozřejmě půjde o tradiční showroomy, kde však dojde k úpravám a řádnému proškolení zaměstnanců k práci na starších sportovních modelech. Rozšířené autosalony budou nabízet obyčejné opravy, přesněji dílčí i generální, ale také se mohou zákazníci těšit na dostupnost přibližně 52 000 originálních náhradních dílů.
Showroomy, které budou zařazeny pod Porsche Classic Partners, budou mít oddělené prostory pro veterány a nové vozy. Stuttgartská značka slibuje i dobře informovaný personál, které pomohou zákazníkům s jejími otázkami. V současné době je na světě už 24 poboček Porsche Classic Partners. Deset z nich se nachází v Německu, ale je k dispozici také v Estonku, Velké Británii, Itálii, Japonsku, Jižní Africe, Španělsku, Thajsku, Maďarsku, Švýcarsku a Spojených arabských emirátech. Jestli se dočkáme i v České republice, to zatím není jasné.