Speciální limitované BMW M4 GTS se krátce po svém uvedení dočkalo statusu vyprodáno. Ano, po méně než dvou měsíční světové premiéře.
BMW totiž vyrobí pouze 700 kusů hardcore verze M4 Coupe a všechny z nich mají i přes vysokou cenu 142.600 eur (v Německu) svého kupce. Cenovka je přitom skoro dvojnásobná než u klasické M4, přičemž kupující si může připlatit za volitelný paket Clubsport. Ten obsahuje hasicí přístroj, šestibodové bezpečnostní pásy a bezpečnostní klec.
Už je taktéž známo, že rovných 300 kusů je určeno pro americký trh, 30 pro Velkou Británii a jen 4 auta míří do Nizozemska. Zákazníci si mohli vybrat z následujících barev karoserie: Mineral Grey, Sapphire Black, Frozen Grey a Alpine White.
Hlavním vrcholem vozu je však modernizovaný přeplňovaný benzínový 6válec s objemem 3,0 litru s technologií vstřikování vody. Výsledkem je 500 koní a 600 Nm točivého momentu, jenž jsou směřované na zadní kola výhradně přes 7rychlostní automat M DCT. BMW M4 GTS umí zrychlit z 0-100 km/h za 3,8 sekundy a dosáhne nejvyšší maximální rychlosti 305 km/h.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?