Americké zastoupení bavorské značky BMW vydalo první dva snímky nadcházející nové edice modelu i3. Ta přináší na trh v USA nové výbavé prvky a trošku exkluzivity.
Automobil má být vybaven "novými funkcemi", které jsou k dispozici ve Spojených státech poprvé. Prakticky to znamená, že speciální edice s názvem Shadow Sport dostane například černý lak karoserie Fluid, elektrické střešní okno a nebo speciální kola z lehkých slitin se vzorem Cyclone o velikosti 19 palců. Celá produkce bude navíc omezena na 50 kusů, ovšem doposud není jasné, kolik bude každý kus stát.
Sluší se připomenout, že na trhu jsou hned dvě verze i3. První, elektrická varianta má 22 kWh lithium-iontové baterie a elektrický motor, který vyvíjí 170 koní a 249 Nm točivého momentu. Díky tomu umí vůz zrychlit z nuly na stovku za sedm sekund a rozjede se až na 149 km/h. Dále tu ale máme posílenou i3, která je navíc vybavena benzínovým motorem, který funguje jako generátor. Tento model je také o něco pomalejší než elektrická varianta, takže zrychlení z nuly na stovku zvládne za 7,8 sekundy a maximální rychlost zůstává beze změny - 149 km/h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.