Americká pobočka automobilky MINI představila ostrý Cooper S v edici Carbon Edition. Ta bude stát 36,250 dolarů s manuální převodovkou.
Automobil je vybaven paketem John Cooper Works Pro Tuning, který zvyšuje standardní výkon motoru z 189 na 208 koní a zlepšuje reakce motoru na sešlápnutí plynového pedálu. Přemapovaná je i řídící jednotka motoru.
Výrobce má také nainstaloval speciální výfukový systém s klapkou, který nabízí dva módy - Track a Sport. Ovládat jej lze vzdáleně přes systém Bluetooth. Režim Track je přitom určen pouze pro závodní dráhy a přináší "maximální emocionální zvuk", zatímco sportovní režim poskytuje "výrazně sportovnější a více emocionální" zvuk než standardní Cooper S.
Pokud jde o design, čtyřdveřové provedení dostalo Midnight černý lak karoserie s matně černými pruhy, kryty zpětných zrcátek z uhlíkových vláken a větší otvory pro přívod vzduchu. Exteriérový paket naopak obsahuje zadní spoiler a 17-palcová litá kola JCW Track Spoke Black.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?