Americká pobočka automobilky MINI představila ostrý Cooper S v edici Carbon Edition. Ta bude stát 36,250 dolarů s manuální převodovkou.
Automobil je vybaven paketem John Cooper Works Pro Tuning, který zvyšuje standardní výkon motoru z 189 na 208 koní a zlepšuje reakce motoru na sešlápnutí plynového pedálu. Přemapovaná je i řídící jednotka motoru.
Výrobce má také nainstaloval speciální výfukový systém s klapkou, který nabízí dva módy - Track a Sport. Ovládat jej lze vzdáleně přes systém Bluetooth. Režim Track je přitom určen pouze pro závodní dráhy a přináší "maximální emocionální zvuk", zatímco sportovní režim poskytuje "výrazně sportovnější a více emocionální" zvuk než standardní Cooper S.
Pokud jde o design, čtyřdveřové provedení dostalo Midnight černý lak karoserie s matně černými pruhy, kryty zpětných zrcátek z uhlíkových vláken a větší otvory pro přívod vzduchu. Exteriérový paket naopak obsahuje zadní spoiler a 17-palcová litá kola JCW Track Spoke Black.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.