Nový Volkswagen Golf se rýsuje, odvrátí nezdar značky posledních let?

ar2, 15. listopadu 2015, 10:18 Google+

Nová generace německého bestselleru bude převratná uvnitř, navenek jen z části. Její hlavní úkol bude zvýšit zisky.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Design projde evolucí, přičemž se bude inspirovat u nového Passatu. Nová grafika světlometů, přední masky nebo ostřejší tvary ve jménu zlepšení aerodynamiky. Předpokládáme, že se nebude jednat o nic převratného, prostě změna, na jaké jsme v koncernu VW zvyklí.

img-responsive

volkswagen golf | foto: Volkswagen

Zásadní změny budou uvnitř. Nejen interiér projde výraznou změnou. Ovládání pomocí gest, více dotykových displejů, méně tlačítek a zajímavé nové asistenty a systémy. Další změna se bude týkat modulární platformy MQB, která přinese výrazné snížení hmotnosti. Počítá se také s menším motorovým prostorem. Proč?

Protože pod kapotou nového Golfu bude v základu litrové TSI popřípadě 1,4 TDI. Naopak na druhém konci nabídky motorů bude 2,0 TSI s výkonem 265 koní, které bude pohánět verzi GTI. Informaci o verzi R, zatím nemáme.

Rouška tajemství stále leží na termínu, kdy nám Volkswagen osmou generaci představí. Jedni mluví o příštím roce, jiní jsou poněkud skeptičtější a tvrdí, že dříve než v roce 2017 o nebude. My odhadujeme přelom roku 2016 a 2017. Však už několikrát zaznělo, že vozy VW budou dodržovat pětileté výrobní cykly a Golf bude v roce 2016 čtvrtý rok na světovém trhu.

Vytisknout

Diskuze: Nový Volkswagen Golf se rýsuje, odvrátí nezdar značky posledních let?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Alfa Romeo se řítí do záhuby! Uvedení Giulie se odkládá, dočkáme se vůbec někdy?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud