Druhá generace supersportu Honda NSX se podle prvotních plánů měla dostat na showroomy už koncem letošního roku. Během posledních dnů ale vyšlo najevo, že supersport z Japonska nabere zpoždění.
Podle nejnovějších zpráv se jej totiž dočkáme až na jaře roku 2016. Důvodem je vývoj motoru, protože Honda se v průběhu vývoje rozhodla o změně koncepce pohonné jednotky. Konečná verze NSX tak dostane hodně propracovaný šestiválcový motor spolu s hybridním ústrojím.
O pohon nové NSX se postará konkrétně 3,5-litrová přeplňovaná jednotka se dvěma turbodmychadly, jenž bude podpořena třemi elektromotory. Honda navíc tají, jak vysoký výkon nakonec vůz nabídne, ovšem zákulisní informace hovoří o čísle větším jak 550 koní.
Znovuzrozená Honda NSX se bude vyrábět v centru Performance Manufacturing v americkém Marysville, přičemž na trhu v USA se bude prodávat se pod značkou Acura, což je luxusní divize Hondy.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?