Druhá generace supersportu Honda NSX se podle prvotních plánů měla dostat na showroomy už koncem letošního roku. Během posledních dnů ale vyšlo najevo, že supersport z Japonska nabere zpoždění.
Podle nejnovějších zpráv se jej totiž dočkáme až na jaře roku 2016. Důvodem je vývoj motoru, protože Honda se v průběhu vývoje rozhodla o změně koncepce pohonné jednotky. Konečná verze NSX tak dostane hodně propracovaný šestiválcový motor spolu s hybridním ústrojím.
O pohon nové NSX se postará konkrétně 3,5-litrová přeplňovaná jednotka se dvěma turbodmychadly, jenž bude podpořena třemi elektromotory. Honda navíc tají, jak vysoký výkon nakonec vůz nabídne, ovšem zákulisní informace hovoří o čísle větším jak 550 koní.
Znovuzrozená Honda NSX se bude vyrábět v centru Performance Manufacturing v americkém Marysville, přičemž na trhu v USA se bude prodávat se pod značkou Acura, což je luxusní divize Hondy.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?