Rumunská automobilka Dacia přichází s novou, limitovanou edicí oblíbeného SUV Duster. Co tato edice přináší nového?
Tato nová edice nese název Duster Steel. Je založena na výbavě Lauréate. K té přináší ale mnoho nových doplňků. Jako pýcha Dusteru Steel působí nová kola s „diamantovým efektem“. Jistě si každý všimne doplňků balíčku Look Pack. Ten zahrnuje pochromovanou koncovku výfukové soustavy, střešní nosníky s hladkým pochromovaným povrchem, zatmavená zadní okna, nové kryty zpětných zrcátek a další drobnosti.
Duster Steel je také vybaven novým navigačním a multimediálním systémem Media-Nav Evolution s dotykový displayem, tempomatem a koženým volantem.
Zákazník má na výběr jak z verze s pohonem předních tak všech kol. Systém pohonu 4x4 je spárován s benzínovým motorem Tce 125 nebo s dieselem dCi 110. Obě tyto motorizace jsou propojeny se šestistupňovou manuální převodovkou. Pokud na svůj Duster nebudete mít žádné nároky týkající se jízdy v terénu jistě vám postačí i verze s pohonem předních kol. Tato verze je k dispozici se zážehovým motorem Tce 125 (se šestistupňovým manuálem) nebo se vznětovými agregáty dCi 90 nebo dCi 110 s pětistupňovou, respektive se šestistupňovou manuální převodovkou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.