Německý Volkswagen dneškem obohacuje modelovou nabídku o novou verzi Touran R-Line.
Jeho vzhled má apelovat na zákazníky, kteří hledají něco sportovnějšího. Nový sportovní balíček obsahuje modifikované nárazníky, lesklé černé akcenty a litá kola o rozměru 17 nebo 18-palců. Tento model má také loga R-Line a stříbrné eloxované střešní ližiny.
V kabině se toho ale moc nezměnilo. Nová jsou zde maximálně klasická loga R-line všitá do sedadel, čalounění sedadel, kůží potažený sportovní volant, hliníkové prahové desky, nášlapy pedálů z nerezové oceli a také speciální podlahové rohože.
Celý balíček stojí 2155 eur, ale zákazníci, kteří hledají levnější variantu, si mohou objednat pouze exteriérový paket R-Line. Ten se prodává za pouhých 760 eur.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?