Britský výrobce MINI představil novou limitovanou edici modelu Cooper s edicí Jermyn pro trh v Japonsku.
Edice je pojmenována po ulici ve čtvrti Mayfair v Londýně, speciální vydání vozu je založeno na Cooperu S. Auto je vybaveno unikátním lakem karoserie, plaketami s nápisem edice a na míru vyrobenými 18. palcovými litými koly.
Větší změny jsou vidět v kabině, protože tenhle Cooper byl vybaven unikátními koženými sedadly, které jsou vybaveny speciálně navrženými opěrkami hlavy. Model má také kůží potažený volant, tmavě topolové dřevěné obložení a vyhřívaná přední sedadla.
Speciální edice bude k dispozici v tří a pětidveřové karosářské verzi a výroba bude omezena na 180 kusů.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.