Ford analýze vyhlídky na vývoj dvou nových verzí modelu Kuga. Ty by měli dostat označení ST a Vignale a každý z nich nabídne něco extra.
V rozhovoru pro magazín Auto Express se rozhovořil evropský viceprezident společnosti Ford Roelant de Waard. Ten řekl, že Kuga ST představuje životaschopnou možnost, s přihlédnutím k segmentu crossover a vůz stále roste v popularitě. Mnoho dalších automobilek navíc představuje velké množství derivátů, včetně vyšších výkonových variant.
Dále také řekl, že luxusně vybavená Kuga Vignale dává velký smysl, protože v současné době 70% zákazníků kupuje lépe vybavené verze a nebo vrcholnou Titanium X. Ford uvede sportovní a luxusní edici pro nejvíc významné trhy, ale zatím není jasné, kdy k tomu dojde.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.