U automobilky Porsche se rozhodli, že okoření současnou nabídku verzí svého modelu 911 a tak představili novou verzi 911 Carrera GTS Rennsport Reunion Edition.
Základem je klasická 911 Carrera GTS, jenž si ale pořádně do parády vzala divize Porsche Exclusive. I díky tomu je tenhle Němec vybaven unikátní kombinací šedo bílého laku s černými a červenými obtisky. Vůz byl také vybaven tónovanými LED světlomety a 20-palcovými koly Sport Classic s vysoce lesklým černým lakem.
Zatím nebyly zveřejněny snímky kabiny, ale Porsche říká, že sedadla jsou nastavitelná v 18 směrech, nechybí dekory z uhlíkových vláken a osvětlené prahové desky s nápisem edice. K dispozici je také sportovní volant, karmínově červené prošití a logo edice na středové konzoly. Mezi další prvky výbavy patří audio systém Bose, zadní parkovací asistent a sportovní odpružení PASM.
O pohon se postará klasický šestiválcový motor s objemem 3,8 litru, který poskytne 430 koní a umožní zrychlení z 0-100 km/h za 4,2 sekundy. Nejvyšší maximální rychlost pak činí 305 km / h. Výroba bude omezena na 25 kusů a cena každého z nich činí 148 335 dolarů, přičemž tahle edice míří jen do Ameriky, takže kdo jí chce, musí si rychle pospíšit s její koupí a dovozem.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.