U automobilky Porsche se rozhodli, že okoření současnou nabídku verzí svého modelu 911 a tak představili novou verzi 911 Carrera GTS Rennsport Reunion Edition.
Základem je klasická 911 Carrera GTS, jenž si ale pořádně do parády vzala divize Porsche Exclusive. I díky tomu je tenhle Němec vybaven unikátní kombinací šedo bílého laku s černými a červenými obtisky. Vůz byl také vybaven tónovanými LED světlomety a 20-palcovými koly Sport Classic s vysoce lesklým černým lakem.
Zatím nebyly zveřejněny snímky kabiny, ale Porsche říká, že sedadla jsou nastavitelná v 18 směrech, nechybí dekory z uhlíkových vláken a osvětlené prahové desky s nápisem edice. K dispozici je také sportovní volant, karmínově červené prošití a logo edice na středové konzoly. Mezi další prvky výbavy patří audio systém Bose, zadní parkovací asistent a sportovní odpružení PASM.
O pohon se postará klasický šestiválcový motor s objemem 3,8 litru, který poskytne 430 koní a umožní zrychlení z 0-100 km/h za 4,2 sekundy. Nejvyšší maximální rychlost pak činí 305 km / h. Výroba bude omezena na 25 kusů a cena každého z nich činí 148 335 dolarů, přičemž tahle edice míří jen do Ameriky, takže kdo jí chce, musí si rychle pospíšit s její koupí a dovozem.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?