Víme další podrobnosti o novém SUV od Maserati. Jméno bez nápadu, pod kapotou nuda i bouře.
Na autosalon v Ženevě přiveze Maserati příští rok SUV. Jejich „krasavec“ sebude jmenovat Levante. Italové jej právě dokončují a už jej můžete spatřit na italských silnicích. Zatím pod důkladným maskováním.
Design ponese charakteristické rysy z ostatních modelů Maserati, očekáváme tedy masivní sací otvory na přídi a dvojici koncovek na každé straně na zadním nárazníku. Důležitější než vnější vzhled je pro nás technika.
Pod kapotou nového SUV Levante by měla být poměrně široká škála motorů. Základ budou tvořit vidlicové zážehové šestiválce s výkony od 257 kW (350 koní) do 312 kW (425 koní). Vrcholem nabídky benzinových motorů bude V8 s výkonem až 412 kW (560 koní).
K dispozici bude samozřejmě i turbodiesel. Dokonce hned ve třech výkonových variantách. Základní s 184 kW (275 koňmi), prostřední 202 kW (340 koní) a nejsilnější 250 kW (340 koní).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.