Pouze 25 speciálních 911 Carrera GTS poputuje do Ameriky, cena není vysoká.
Porsche představuje 911 Carrera GTS Race Reunion Edition. Tato speciální 25 kusová edice vznikala pod taktovkou divize Porsche Exclusive. Nová barva, zabarvené LED světlomety nebo 20-ti palcová litá kola s černým lesklým lakováním je jen začátek.
Uvnitř je spousta karbonu, sportovní sedadla, volant SportDesign, kontrastní prošívání sedaček i kožené přístrojové desky a mnoho dalšího.
Technika je velice podobná standardní verzi GTS. Navíc je údajně jen PASM sportovní odpružení. Motor je plochý šestiválcový boxer s objemem 3,8 litru a výkonem 430 koní (320 kW). Stovku pokoří za 4,2 sekundy a maximálně se rozjede na 305 km/h.
Tato edice míří jen do Ameriky, kde se všech 25 kusů bude prodávat za cenu necelých 150 tisíc dolarů (cca. 3,8 milionu korun).
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?