Pouze 25 speciálních 911 Carrera GTS poputuje do Ameriky, cena není vysoká.
Porsche představuje 911 Carrera GTS Race Reunion Edition. Tato speciální 25 kusová edice vznikala pod taktovkou divize Porsche Exclusive. Nová barva, zabarvené LED světlomety nebo 20-ti palcová litá kola s černým lesklým lakováním je jen začátek.
Uvnitř je spousta karbonu, sportovní sedadla, volant SportDesign, kontrastní prošívání sedaček i kožené přístrojové desky a mnoho dalšího.
Technika je velice podobná standardní verzi GTS. Navíc je údajně jen PASM sportovní odpružení. Motor je plochý šestiválcový boxer s objemem 3,8 litru a výkonem 430 koní (320 kW). Stovku pokoří za 4,2 sekundy a maximálně se rozjede na 305 km/h.
Tato edice míří jen do Ameriky, kde se všech 25 kusů bude prodávat za cenu necelých 150 tisíc dolarů (cca. 3,8 milionu korun).
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?