Za rok se má představit oplastovaná verze nové Audi A4, respektive její premiéru očekávejme v březnu 2016 v Ženevě.
Prodeje přitom odstartují téměř ihned, výrobce je naplánoval na duben příštího roku. Po stránce designu se přitom bude opět jednat o kombi, které nabídne černé ochranné plasty ve spodní části karoserie. Krom toho nabídne i hliníkové pláty vpředu a vzadu a novou kolekci litých kol.
V kabině moc změn oproti klasické A4ce nečekejme, najdeme zde odlišné specifické čalounění a maximálně prahové lišty s nápisem A4 Allroad. Co se týče motorizací, v základu nebude obsažen 1,4-litrový benzinový čtyřválec, takže zájemci o vůz budou moci volit mezi dvoulitrovým turbodieselem s výkonem 190 koní a 3.0-litrem s výkony 218 a 272 koní. Nejsilnější motor pak nabídne ve výbavě i samosvorný diferenciál.
Novým prvkem výbavy mají být tlumiče „předvídající“, ale ty samozřejmě budou za příplatek. Základních verze by měla stát okolo 40 tisíc eur, ale plně vybavená verze s nejsilnějším motorem vyjde na skoro jednou tolik.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?