Včera jste se mohli u nás dozvědět, jak přibližně bude vypadat omlazená Octavie a dneska tu máme možnou podobou zcela nové generace terénního Yetiho.
Ta bude dvojčetem neměckého Volkswagenu Tiguan, jehož nová generace se ukázala před pár dny ve Frankfurtu. Problémem je možná fakt, že nový Yeti má dorazit až za dva roky a tak nevíme, zda si pro nej automobilka nepřipraví ještě jeden facelift.
Pro vám přinášíme ilustraci vozu od designéra X-Tomi Design. Ten si hodně pohrál s výslednou podobu a novému Yetimu implantoval hodně designových prvků z ostatních modelů Škoda. Kénečný výsledek ale zřejme nedostane nafouklou masku z Fabie, i když výrobcde říká, že máme čekat designovou evoluci.
K tomu se přidá i obří SUV, které bude prvním takovým vozidlem v historii značky. To má nabídnout až sedm míst k sezení, obří zavazadelník a taktéž pohon přední i obou náprav. Největší model značky má být takovým "Superbem v pohorkách" a v nejvyšší speficikaci se jeho cenovka dotkne částky lehce přes jeden milion korun.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.