Včera jste se mohli u nás dozvědět, jak přibližně bude vypadat omlazená Octavie a dneska tu máme možnou podobou zcela nové generace terénního Yetiho.
Ta bude dvojčetem neměckého Volkswagenu Tiguan, jehož nová generace se ukázala před pár dny ve Frankfurtu. Problémem je možná fakt, že nový Yeti má dorazit až za dva roky a tak nevíme, zda si pro nej automobilka nepřipraví ještě jeden facelift.
Pro vám přinášíme ilustraci vozu od designéra X-Tomi Design. Ten si hodně pohrál s výslednou podobu a novému Yetimu implantoval hodně designových prvků z ostatních modelů Škoda. Kénečný výsledek ale zřejme nedostane nafouklou masku z Fabie, i když výrobcde říká, že máme čekat designovou evoluci.
K tomu se přidá i obří SUV, které bude prvním takovým vozidlem v historii značky. To má nabídnout až sedm míst k sezení, obří zavazadelník a taktéž pohon přední i obou náprav. Největší model značky má být takovým "Superbem v pohorkách" a v nejvyšší speficikaci se jeho cenovka dotkne částky lehce přes jeden milion korun.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?