Nový Mégane se již dříve ukázal veřejnosti, ale až dnes můžeme vidět i sportovně naladěnou verzi GT. Ta vypadá vskutku náramně a tvoří krásný základ pro vrchol nabídky, Mégane RS.
Design auta je silně ovlivněn větším sedanem Talisman, jenž má mimochodem taktéž svou světovou premiéru ve Frankfurtu. Nová generace populárního hatchbacku nabízí silný boční profil, prominentní mřížku chladiče a ostře řezané světlomety s integrovanými LED diodami pro denní svícení. Vzadu jsou pak umístěny Full LED lampy s 3D grafikou.
Renault také s potěšením oznamuje, že do Méganu instaloval několik zcela nových prvků. Za zmínku stojí plně barevný head-up display, barevný TFT displej o rozměru 7 palců a 8.7-palcovou obrazovku systému R-Link 2. Při uvedení na trh bude model nabízen s řadou šesti motorů. Mezi ně patří naftová jednotka dCi s výkonem 90 koní, 110 a 130 koní. Benzínové jednotky zastoupí TCE motory o výkonech 100, 130 a 205 koní. S nimi jde spárovat dvouspojkovou automatickou převodovku EDC. U motoru dCi 110 bude šestistupňá a u verzí TCE 130 a TCE 20 5 sedmistupňová.
Vrcholná verze Mégane GT ukryje pod kapotou motor s výkonem 205 koní, spárovaný se sedmistupňovým automatem EDC. Ve výbavě je přítomen systém natáčení všech čtyř kol 4Control, sportovní podvozek, 18-palcová litá kola s diamantovým efektem, dvě koncovky výfuku a difuzor.
Evropské prodeje jsou naplánované na začátek roku 2016, přičemž do Česka se model dostane o pár měsíců později.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?