Nový Mégane se již dříve ukázal veřejnosti, ale až dnes můžeme vidět i sportovně naladěnou verzi GT. Ta vypadá vskutku náramně a tvoří krásný základ pro vrchol nabídky, Mégane RS.
Design auta je silně ovlivněn větším sedanem Talisman, jenž má mimochodem taktéž svou světovou premiéru ve Frankfurtu. Nová generace populárního hatchbacku nabízí silný boční profil, prominentní mřížku chladiče a ostře řezané světlomety s integrovanými LED diodami pro denní svícení. Vzadu jsou pak umístěny Full LED lampy s 3D grafikou.
Renault také s potěšením oznamuje, že do Méganu instaloval několik zcela nových prvků. Za zmínku stojí plně barevný head-up display, barevný TFT displej o rozměru 7 palců a 8.7-palcovou obrazovku systému R-Link 2. Při uvedení na trh bude model nabízen s řadou šesti motorů. Mezi ně patří naftová jednotka dCi s výkonem 90 koní, 110 a 130 koní. Benzínové jednotky zastoupí TCE motory o výkonech 100, 130 a 205 koní. S nimi jde spárovat dvouspojkovou automatickou převodovku EDC. U motoru dCi 110 bude šestistupňá a u verzí TCE 130 a TCE 20 5 sedmistupňová.
Vrcholná verze Mégane GT ukryje pod kapotou motor s výkonem 205 koní, spárovaný se sedmistupňovým automatem EDC. Ve výbavě je přítomen systém natáčení všech čtyř kol 4Control, sportovní podvozek, 18-palcová litá kola s diamantovým efektem, dvě koncovky výfuku a difuzor.
Evropské prodeje jsou naplánované na začátek roku 2016, přičemž do Česka se model dostane o pár měsíců později.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?