Pamatujete si na rok 2007, ve kterém vlastně přišlo první kupé/SUV, kterým bylo BMW X6? Od té doby se doslova roztrhl pytel s těmito verzemi a posledním příkladem se stává i zatím imaginární Hyundai Tucson Coupe.
Vše má na svědomí designér Theophilus Chin, který z nového Tucsonu udělal poměrně zajímavý kousek. Konkurovat by tak měl německému Mercedesu-Benz GLE Coupe a nebo BMW X4. Nedávno se také dostala na svět informace, že se svou Coupe verzí přijde i česká Škodovka, jenž si za cíl taktéž bere konkurovat bavorácké X4ce.
A jak vlastně návrh vznikl? Celkem jednoduše, designér Chin jednoduše vzal příď a záď standardního modelu a s lehkými úpravami dozadu implantoval zadek BMW X6 první generace. Díky tomu zadní světla nezasahují až do boků a na první dojem je patrná robustnost a pohlednost auta samotného.
Jak je asi jasné, výrobce se k celému návrhu odmít vyjádřit, ale stvoření nějaké sportovnější alternativy by nemuselo být pro korejského výrobce nic špatného. Uvidíme, zda tenhle povedený kousek někdy uvidíme na showroomech a nebo zda o něm budeme moci jen snít...
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?