Patříte mezi generaci, která si ještě pamatuje skvěle vybavenou Škodu Favorit Sportline? Pokud ano, pak vás asi překvapí, že tento paket se po dlouhé době objevil i pro nový Superb.
Manažerská limuzína tak dostala snížený podvozkek a také nový design litých kol. Světovou premiéru očekávejme na autosalonu ve Frankfurtu a paket má být dostupný pro verzi liftback i combi. A v čem všem sportovně naladěného Superba poznáme?
Tak předně podle nových černých osmnácti až devatenáctipalcových litých kol, bočních zatmavených oken a také díky o 15 mm sníženému sportovnímu podvozku. Další změny pak najdeme v interiéru, kde se nachází tříramenný kůží potažený sportovní volant, kožená hlavice řadicí páky, sportovní sedadla a prvky imitující karbon.
Aby toho nebylo málo, v základu bude vybaven černým paketem. To znamená, že rámy oken, maska chladiče a kryty zpětných zrcátek dostali černý lak. Edice Sportline pak má být dostupná pro všechny motorizace, s výjimkou základní naftové 1.6 TDI.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?