Patříte mezi generaci, která si ještě pamatuje skvěle vybavenou Škodu Favorit Sportline? Pokud ano, pak vás asi překvapí, že tento paket se po dlouhé době objevil i pro nový Superb.
Manažerská limuzína tak dostala snížený podvozkek a také nový design litých kol. Světovou premiéru očekávejme na autosalonu ve Frankfurtu a paket má být dostupný pro verzi liftback i combi. A v čem všem sportovně naladěného Superba poznáme?
Tak předně podle nových černých osmnácti až devatenáctipalcových litých kol, bočních zatmavených oken a také díky o 15 mm sníženému sportovnímu podvozku. Další změny pak najdeme v interiéru, kde se nachází tříramenný kůží potažený sportovní volant, kožená hlavice řadicí páky, sportovní sedadla a prvky imitující karbon.
Aby toho nebylo málo, v základu bude vybaven černým paketem. To znamená, že rámy oken, maska chladiče a kryty zpětných zrcátek dostali černý lak. Edice Sportline pak má být dostupná pro všechny motorizace, s výjimkou základní naftové 1.6 TDI.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?