„The sky will never be the same“ – v překladu „Nebesa již nikdy nebudou stejná.“ Přesně to prohlašuje italská automobilka s rozzuřeným býkem ve znaku. Co pro nás Lamborghini chystá?
S nadsázkou můžeme říci, že od automobilky Lamborghini by se mohli učit FBI, CIA, MI16 a další tajné organizace jak udržet tajemství. V automobilovém průmyslu totiž nebývá často zvykem, že by si dokázali automobilky tak dlouho po oficiální ohlášení uhlídat uniknutí finální podoby vozu.
Lamborghini již před delší dobou ohlásilo, že na letošním autosalonu ve Frankfurtu představí jedinečný hypersport, který svede bytvu s nejvýkonnějšími vozy světa. Prozatím o tomto budoucí voze víme velice málo. Výroba by měla být omezena pouze na 20 kusů a cena každého vozu se vyšplhá na celý 1 000 000 € (zhruba 27 milionů korun).
Do nedávna nebylo dokonce známé ani jméno tohoto vozu. Předpokládalo se použití názvu HyperVeloce. To byl ale omyl, skutečné jméno tohoto vozu totiž bude Centenario LP770-4.
Nyní Lamborghini přichází s výše zmíněným prohlášením. To sice vypadá jen, že Lamborghini říká, že se bude jednat o zcela revoluční model. Stejně tak tpo ale může být i skrytá narážka na možnost karoserie bez střechy.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?