„Savoir vivre“ je slavné francouzské rčení, které je překládáno jako „umění žít“. Jedná se o takovou francouzskou verzi mnohem slavnějšího latinského Carpe diem. Přesně ve smyslu těchto dvou rčení přichází Citroën se svou novou designovou studií Cactus M.
O Cactusu M jsme vám přinesli již nemálo článků včetně fotografií. Tento extravagantní koncept totiž navazuje na slavný vůz Méhari (proto Cactus M), který celosvětově proslul ve filmové sérii o osudech četníka Cruchota.
Cactus M je pochopitelně postaven na základě vozu C4 Cactus. Výraznou změnou je ale fakt, že M je vyvedeno ve třídveřové variantě. Hlavní změnou, které si všimne opravdu každý je ale absence střechy přesně po vzoru Méhari.
Pokud si myslíte, že tento koncept je doma hlavně na bezchybných silnicích podél mořského pobřeží jste na omylu. Automobil totiž disponuje systémem pro úpravu točivého momentu na různých površích.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?