Policie ČR si vybrala starý výběhový model s dvoulitrovým benzinovým čtyřválcem. Dynamika neoslní, spotřeba urazí.
Dnes si Policie ČR převzala první ix35 z celkem 150 objednaných. Ve veřejné soutěži nakonec zakázku získal Hyundai s modelem ix35, tedy výběhovým SUV. Hyundai se tak podařilo vyplnit konec výroby a udat starý model (který mimochodem doposud doprodává).
Auta jsou s pohonem všech kol a s nejsilnějším motorem v nabídce, tedy 2,0 GDI. Ten navzdory 122 kW výkonu a 160 Nm točivého momentu nabízí jen velice průměrnou dynamiku. Pro příklad, sprint za stovku zvládá za 10,4 sekundy. Kombinovaná tabulková spotřeba je 8,2 litru na 100 km, reálně se ale naši strážníci zákona budou pohybovat nad hranicí 10 litrů na 100 km.
O komfort strážců zákona se bude starat komfortní výbava Trikolor, nechybí klimatizace, litá kola, elektrické ovládání oken, rádio s CD a další prvky komfortní výbavy.
My za AutoRoad přejeme ať auta slouží snad co nejlépe svému účelu, tedy hlídání bezpečnosti a pomáhání občanům.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.