Jak jistě většina z našich čtenářů ví, Citroën si pro nás chystá nový koncept. Ten ponese jméno Cactus M. Písmeno M přitom znamená slovo Méhari, což je název jednoho z nejznámějších auto, které kdy Citroën postavil. Pokud vám toto jméno stále nic neříká, stačí si vzpomenout na slavnou filmovou sérii s francouzským četníkem Chruchotem, kde bylo Méhari opravdu hojně využíváno.
Nedávno se Citroën pochlubil na webu propagačním snímkem k tomuto nového konceptu. Na něm jsme mohli spatřit lakýrníka, který pracuje na surfařském prkně, které bude patrně koncept doplňovat.
Na nejnovějším propagačním snímku máme konečně možnost prohlédnout si alespoň část koncepčního vozu. Již dříve nám bylo jasné, že se bude jednat o vůz bez střechy. Ze snímku ale vyplývá fakt, že koncept M bude naprosto postrádat B-sloupky. Za to C-sloupek je na voze velmi výrazný a patří k jedním ze stěžejních, designových prvků. Ten je navíc vyveden v dřevěném dekoru. Výrazně se tak vymyká zbytku vozu, jehož exteriér nese tyrkysovou barvu a interiér kombinuje bílou a černou.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?