Svět automobilů určených primárně pro okruhové radovánky se téměř denně rozšiřuje. Ač konkurence je stále tvrdší své jisté výsadní postavení si stále drží vozy značky Caterham, které stojí na základě vozu Lotus 7.
Caterham prozatím o své postavení na trhu soutěžil pouze s menšími společnostmi jako je BAC, Ariel a podobně. Nyní to ale vypadá, že se i Caterhamu rýsuje opravdu tvrdá konkurence. Na svém „okruhovém dravci“ údajně již pracuje Toyota. A nyní přichází další konkurent, který se představí již na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem.
Tím konkurentem je japonská Honda a její okruhový vůz nese označení Project 2 & 4. O tomto voze toho prozatím není moc známo. Údajně se jedná o design, který zvítězil v mezinárodní designové soutěži, kterou vyhlásila společnost Honda.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?