F-Pace chce nastolit měřítka ve své třídě. To samé ale říká Bentley, Range Rover, nebo Audi. Kdo má pravdu?
Crossover je pro Jaguar velkým milníkem. Po jeho odhalení už nic nebude stejné a vedení Jaguaru doufá, že odrazí jeho prodeje do astronomických a dosud nezvyklých výšin.
Nyní, po seskládání všech drobných i větších informací do mozaiky, můžeme říci, že F-Pace bude vynikající crossover, těch je ale napříč výrobci více…
Jaguar F-Pace bude bojovat hlavně hliníkovou konstrukcí, poctivým a dobře naladěným podvozkem (dvojité příčné ramena vpředu, Integral Link vzadu) a v neposlední řadě působivý design. Nesmíme zapomenout na řízení převzaté z F-Typu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.