Mnichovská automobilka BMW představila nový model X5 xDrive40e v záchranářské úpravě. To bude sloužit jako Rescue Car pro další sezonu závodů Formula E.
Na zakázku upravená X5 xDrive40e nabízí stroboskopická světla, střešní-maják s LED diodami a spoustu komunikačních zařízení. Model má také litá 20ti palcová kola ve dvoubarevné slitině a důležité polepy karoserie Rescue Car.
Pro zopakování, aktuální X5 xDrive40e je plug-in hybrid, který má přeplňovaný 2,0 litrový čtyřválec, elektromotor a 9 kWh lithium-iontovou baterii. To umožňuje vozidlou produkovat kombinovaný maximální výkon 313 koní a 450 Nm točivého momentu. Pokud jde o výkon, model zrychluje z 0-100 km / h za 6,8 sekundy a nejvyšší rychlost činí 210 km / h, přičemž čistě na elektřinu vůz ujede něco kolem 31 km.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.