Není tomu vůbec dávno, co jsme vám přinesli článek o chystaném konceptu Citroënu. Jedná se o znovuvzkříšení legendárního vozu Méhari, který každý zná velmi dobře díky slavné filmové sérii o četníku Cruchotovi.
Nedávno Citroën poodhalil podstatu tohoto chystaného konceptu. A vlastně se nedozvídáme nic, co bychom nečekali. Již z podstaty vozu Méhari bylo jasné, že se bude jednat o zábavný vůz, který bude na pláži jako doma.
A přesně to se dozvídáme z propagačního snímku od Citroënu. Na něm totiž můžeme vidět lakýrníka, který pro koncept M, jak je budoucí Méhari označováno, připravuje výrazné surfařské prkno, které bude celý koncept pravděpodobně doplňovat během jeho odhalení.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.