Citroën dobrovolně přijde o perfektní odpružení, jeho blbost?

ar2, 8. srpna 2015, 17:15 Google+

Vzdát se hydropneumatického odpružení je velká škoda. Rozhodně se Citroën připravuje o jednu z velký výhod, kterou měl před svou konkurencí. A proč vlastně bylo odpružení Hydroactive tak unikátní?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Citroen C5

Citroen C5 | foto: www.autoroad.cz

Sdílejte článek

Citroën se rozhodl ukončit výrobu a montáž svého hydropneumatického odpružení pojmenovaného Hydroactive. Unikátní a neobyčejně pohodlné odpružení vtisklo velkým Citroënům nezaměnitelný charakter. Zároveň se zasloužilo o nálepku pohodlných aut, které si Citroëny nesou dodnes.

I když jsou důvody ukončení výroby ospravedlnitelné a racionálního základu, nemůžeme se odprosit od názoru, že je to velká chyba, která může Citroën stát víc, než pár neprodaných C5. Byl to právě Hydroactive, proč mnoho zákazníků nešlo k Německé konkurenci pro limuzínu střední třídy. Teď přijdou o tento důvod a Německá náruč je přivítá velice vřele.

To je ale jen jedna strana mince. Tou druhou je sesterská značka DS, která plánuje velký luxusní sedan. Ptám se, bude stačit hezký design a punc luxusní značky? Nebo Hydroactive bude chybět.

Vytisknout

Diskuze: Citroën dobrovolně přijde o perfektní odpružení, jeho blbost?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

Honda 0 Series

Honda 0 Series je elektrická vesmírná loď. Japonci s novým elektromobilem mají vysoké ambice

Lexus RX350h

TEST Lexus RX350h Luxury – je základní motorizace tou zároveň nejlepší ?

reklama

Doporučujeme

Alfa Romeo Giulia QV 510 koní

Alfa Romeo Giulia byla opět přistižena na ulici

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

  2. TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud